Sunday, November 23, 2014

armani jeans winter 2014 collection

היי אהובים שלי..

קוראים לי אסיה, ואני אוהבת מותגים.
כן אני מודה!
יש לי חולשה למותגים, ולצערי החולשה רק גדלה וגדלה.
לפני שבוע הייתי בהשקת קולקציית חורף 2014 של ארמני ג'ינס.
אז שנכנסתי  לחנות של ארמני ג'ינס בקניון, הרגשתי שהגעתי למקום הנכון.
ישר תיק קטן תפס את כל התושמת הלב שלי.
וידעתי שאני חוזרת איתו הביתה.
יש לארמני ג'ינס קולקציה מהממת.
הרגשה של יוקרה אבל במחיר נוח. (כמו שאני אוהבת).
מג'ינסים סופר יפים לחולצות מנומרות. (מנומר זה תמיד טוב).
מה שהכי אהבתי בקולקצייה שיש אפשרות לקעקע את השם שלך על הג'ינס ולהפוך אותו לייחודי רק לך.
כי באמת שזה הכי כייף שיש לנו בארון פריט מיוחד עם השם שלנו.
אז אם בא לכם ג'ינס ממש מיוחד
אתן חייבות למהר כי המכונת לייזר הזאת כאן רק לזמן מוגבל.


(תמונה מפוסט שיעלה בקרוב)
הקלק כאן להמשך הפוסט click here 2 see more




קולקציית חורף 2014-15 של ארמני ג'ינס, קו הג'ינס של בית האופנה האיטלקי ארמני, חוזרת אל המקורות האותנטיים של הג'ינס ושל המלתחה המודרנית.
הקולקציה סובבת סביב אוסף ג'ינס עשיר במיוחד, לגברים ונשים. בעוד שדגמי סקיני הדוקים מאוד מאפיינים בעיקר את קו הנשים, הגזרות העונה ככלל מלוות את מתאר הגוף ויוצרות צללית מוארכת ומחמיאה במיוחד. הצבעים מעושנים וכהים, כראוי לקולקציה חורפית, אך אפשר להבחין גם בשלל שטיפות במראה USED, המעניקים למכנסיים האיקוניים מראה נוסטלגי ואמיתי.
את אוסף הג'ינס מלווה מלתחה עשירה. בקו הגברים ניתן להבחין בהשפעות של בגדי עבודה וצבא – מכנסי כותנה בצבע חאקי, סריגים כבדים העשויים צמר ושילובים של כיסי דגמ"ח במקומות אסטרטגיים. לנשים, המראה הוא גראפי מאוד אך עם זאת רומנטי, וכולל עליונות בטקסטורות פסים בולטות, סריגים בדוגמאות מנומרות או פונצ'ו נינוח ונדיב, היוצר צללית חדשה ומרגשת.
אוסף האקססוריז מוסיף את טוויסט היוקרה המתבקש. מגפיים שטוחים וגבוהים המחופים בניטים בוהקים, תיקי סל במגוון גימורים הכוללים את לוגו המותג או שלל פריטים משלימים כצעיפים עשירים, משלימים מלתחת חורף צעירה וסוחפת.
היום בעולם יש טרנד של פרסונליזציה, מעבר ממראה אחיד למראה אישי וייחודי, וכדי להפוך את הג'ינס לאישי, יובאה לישראל לזמן מוגבל מכונת לייזר ייחודית ה'מקעקעת' על גבי הג'ינסים של ארמני ג'ינס דוגמאות גראפיות, או ראשי תיבות, לפי בקשת הלקוח. התוצאה – ג'ינס יחיד ומיוחד.  

ניתן להשיג ב: חנות הדגל של ארמני ג'ינס בקניון רמת אביב  ובסניפים המובחרים של רשת FACTORY 54 














לקחתי את התיק החדש לקפה וקינוח!



תמונה מההשקה





Share:

1 comment

  1. תתחדשי נסיכושי - מגיע לך =) התיק הורס

    ReplyDelete

© asia chic | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig