Sunday, November 09, 2014

Lafayette Italy

היי אהובים שלי..


מי שעוקב אחרי פה בבלוג/ באינסטגרם
יודע/ת שהאקססוריז המעודף עלי והחבר הכי טוב שלי הוא התיק!
אני מתה על תיקים, אני מעדיפה אותם איכותים ומעור.
אני חושבת שתיק זה משהו שאנחנו משתמשים בו הרבה יותר מבגד, ולכן עדיף להשקיע בו.
בכלל הרבה נשים מאוהבות יותר ויותר בתיקים ונעליים ואוהבות להשקיע בפריטים אלו.
התחלתי לספר לכם את כל זה כי...

הקלק כאן להמשך הפוסט click here 2 see more



לפני כמה ימים הייתי בהשקה של המותג "Lafayette" שמייבא תיקים ונעליים מאיטליה.
עוד בהיותי ילדה קטנה אמא שלי לימדה אותי שדברים מאיטליה זה טוב ומסין זה "דראק".
אני זוכרת שתמיד אמא שלי חיפשה דברים שמיוצרים רק באיטליה בטענה שזה הכי אייכותי.
שנכנסתי לחנות וראיתי את דגמי הנעליים והתיקים, נזכרתי טוב טוב במילים של אמא שלי,
ולגמרי הבנתי למה היא התכוונה.
היו שם מלא דגמים מושלמים  של נעלים ועוד המון סוגי תיקים, הכל נראה כולכך טוב איכותי ומלא שיק.
הרגשה של יוקרה תשוקה ואלגנטיות.
בקולקציה החדשה ב Lafayette Italy
קולקציית הנעליים והתיקים של רשת לאפייט לסתיו חורף 2014/15 מאופיינת במגוון סגנונות: ליום וללילה, לאירועי שטיח אדום ולמשרד, לשגרה ולחגיגה.
לאפייט – רשת נעליים ותיקים Lafayette Italy מעניקה לאישה הישראלית בקולקציה הקרובה חורף מלא תשוקה ואלגנטיות. הרשת המייבאת לישראל נעליים ותיקים ממיטב מעצבי העל מאיטליה, מציעה השנה מגוון נעליים, מגפיים ומגפונים אשר יכולים להתאים לכל סיטואציה וכל מצב רוח: שילוב אלמנטים של סברובסקי, עקבי מתכת, שרשראות ואבזמי זהב לסגנון קוטור יוקרתי; נעלי בלרינה, נעלי עקב נמוכות, הדפסי פרחים לסגנון הרומנטי; מגפונים בהדפסי מנומרים בגוונים עזים למראה הדרמטי; מגפים עם עיטורי כסף או הדפסים צבעוניים שונים בסגנון הרטרו; נעלי ערב בשילוב זהב וכסף לסגנון זוהר ונוצץ סטייל "השטיח האדום"; קלאסיות בצבעוניות רגועה לסגנון קז'ואלי ומאידך צבעוניות מתפרצת ויצירתית במספר דגמים ייחודיים.
בימים אלה מוסיפה רשת "לאפייט" למדפיה 5 מותגים חדשים בהשקעה של כ-3 מיליון ₪: Twi, Valentino, Loriblu, Braccialini, Accademia. מותגים אלה מצטרפים לעוד 40 חברות אופנה איטלקיות אשר נמצאות כבר ברשת.
רשת לאפייט מביאה את הTotal-look האופנתי ודואגת לoutfit המושלם בסדרת התיקים שלה: תיקי נסיעות, תיקי יום יום, קלאצ'ים מעוצבים ותיקי ערב, וכן, מעילי עור מעוצבים בשלל צבעים מעור נאפה וצעיפים תואמים.
ניתן להשיג בסניפי הרשת:
תל אביב : גן העיר
רמת גן : קניון איילון
כפר סבא : קניון בית יתיר
ראשל"צ : קניון הזהב
נתניה: קניון עיר ימים
קרית ביאליק: קריון
חיפה: מרכז פנורמה 
הרצליה פיתוח: מרכז עודפים הרצליה OUTLET

אז אם את אוהבת נעליים ותיקים איכותיים זאת החנות בשביל קפצי לבקר.












והנה התיק החדש שלי מ " Lafayette"


תמונה מההשקה







Share:

1 comment

  1. אהבתי ממש את ההצעות ללוקים אבל חסרות כאן הצעות של משקפי שמש לנשים להשלמת המראה הכללי לדעתי.

    ReplyDelete

© asia chic | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig