Tuesday, December 09, 2014

opinion about the store- את לבני נשים

היי אהובים שלי..
כמה כייף ללבוש חלוק מלטף בחורף שעוטף אותך ונותן לך להרגיש נסיכה, וזה בול מה שהרגשתי שלבשתי את החלוק שקיבלתי מ "את לבני נשים"



את לבני נשים, היא חברה לבני נשים אבל מסוג אחר.
הסלוגו שלה זה : "קודם כל את" (מתה על זה)
זאת חברה לבני נשים שרוצה להפוך אותנו לסקסיות בצורה שהכי מתאימה לנו לגוף
יש להן מוכרות מקוצעיות שימליצו לך מה נכון לגוף שלך ,ולא מה הכי טרנדי.
הלבשה תחתונה זה הדבר הכי חשוב שיש, כי אם החזיה לא יושבת טוב / התחתון לוחץ
זה יכול להרוס את כל השמלה ההורסת שלנו.




אז אם את רוצה המלצה על מה שמתאים לגוף של, תכנסי ל "את לבני נשים" ותצאי משם הכי נשית שיש.

מה שעוד כולכך מתחשב בחנות הזאת,
שהם דואגות לכרותות שד, הם מומחים בפרוטזות בהתאמה אישית לכרותות שד.
כך שהם יוכלו להרגיש יותר טוב עם עצמם.
את הפרוטזות הם יכולים להתאים גם לחזיות הכי סקסיות בחנות.
זה ממש נחמד בעיני שהם עושים הכל כדי שהנשים הכרותות שד ירגשו טוב עם עצמם.

ועכשיו אני רוצה לדבר על טעויות הלבשה תחתונה, טיפים, מה אני אוהבת, ומבצעים
טעויות
1.      סטפלז וחזיה עם כתפיות....זה פשוט לא!
2.      גופיית ספגטי עם כתפיות מבצבצות...מאמי, רואים את זה, תלבשי חזית סטפלז!
3.      כתפיות שקופות...מותק, זה לא באמת שקוף!!
4.      חזיה שקטנה ולוחצת על הגב....זה פשוט לא!
5.      חזית פוש אפ עם תחרה ממש בולטת עם גופית בייסיק....לא!לא!לא!
6.      תחתון מידה 34 שאת מידה 38 זה אסון! זה עושה רק רע, ותאמיני לי לאף אחד לא בא לבדוק לך את המידה בתחתון...אז תקני את המידה שלך!
  
קצת טיפים
-          הדבר הכי הכרחי בהלבשה תחתונה זה הלבשה תחתונה בצבע גוף..!
אני יודעת מה אתן חושבות "אבל זה של זקנות"
אולי זה לא הכי יפה, אבל זה הצבע הכי שמושי שיש.
במיוחד על לבן עדיף לשים חזיה בצבע גוף ולא בצבע לבן.

-          טיפ לחולות הגרביונים כמוני... באת לבני נשים בעלת החברה נתנה לנו טיפ שאני חייבת לחלוק איתכן
כדי שלכל השריטות הקטנות על הגרביון יעלמו צריך אחרי כביסה ביד/ציפית/סל כביסה ליב ש את הגרביון ולהכניס אותו לפריזר כן כן זה יעשה אצ העבודה.

מה אני אוהבת ובטוח מלא יחשבו שזה מכוער
ללבוש חולצה לבנה עם חזיה שחורה, מתה על זה!

החלק הכי טוב בפוסט הזה....
יש מבצעים ב"את לבני נשים"
50% הנחה על כל הפיג'מות והחלוקים של מותג הבית הצרפתי של רשת "את". עיצוב ואיכות ארופאי.


הרכישות החדשות :)

החלוק שקיבלתי




באירוע השקה של "את לבני נשים"

מה אני לובשת?
חולצה - 21 FOREVER 
ג'קט - PULL AND BEAR
חצאית - H&M






Share:

No comments

Post a Comment

© asia chic | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig