Tuesday, January 13, 2015

קסטרו,אביב,צבעוניות,שמחה


היי אהובים שלי
הפעם על החנות הסופר הורסת וישראלית... קסטרו
שהאביב הזה הם הכינו לנו קולקציה הורסת שתגרום לנו לקנות שם המון!


הקולקציה החדשה של קסטרו נוצרה באהבה ובתשוקה ומבטיחה ללקוחותיה אופנה במיטבה - מעוצבת בדיוק בשבילך.


הקלק כאן להמשך הפוסט


קסטרו היא סיפור של בית אופנה ישראלי אמיתיבית אופנה עכשווי עם עבר נפלאיסודות יציבים ושורשים איתניםהמקפיד להביט אל העתיד באופטימיות אינסופיתאנו חיים מדי יום את הקסם המיוחד שנוצר כאןפרי של קצב חיים,אווירהסגנוןיופי ואופי שאין באף מקום בעולם ויוצרים ברוח הצעירה והמקומיתהמתחדשת תמידית וצועדת קדימה.קסטרו יוצרת חיבור ייחודי בין עברהווה ועתידזהו הייחוד שמאפשר לנו להוביל את האופנה בישראל כבר שישה עשורים ברציפות ולהמריא אל גבהים חדשים מדי עונה.
הסטודיו שלנו לעיצובסטודיו מוביל לאופנהמפליג מדי עונה אל עולמות רחוקים של השראה ודמיוןאך הלב שלנו מחובר אל המקום בו אנו פועליםאנו מחוברים אל הנוף האנושי המיוחד של ישראל ומעצבים את האופנה ברוח הזמן ובהתאמה מושלמת לטעמםמבנה גופם, לאקלים ולאופי הישראלי הייחודי של לקוחותינושילוב מרכיבים אלה יוצר ייחודיות בקולקציות שלנושקוסמת כעת גם אל קהלים בינלאומיים ופותח עבורנו צוהר גם מעבר לים.
לפי דעתי קסטרו זה המותג שהכי מזוהה כמותג אופנה ישראלי
וכמעט לכל אזר בארץ יש פריט של קסטרו בבית.

לפני כמה שנים חיפשתי שמלה מאוד מאוד מיוחדת, הלכתי לחנות יד שניה ומצאתי שמלה סופר הורסת פרחונית צרה במותן וממש ממש מתרחבת.
שהסתכלתי בטיקט לראות מה רשום על השמלה היה רשום "קסטרו"
זאת הייתה שמלה מלפני המון שנים, וזה רק אומר שמאז ומתמיד קסטרו עושו בגדים מיוחדים.

אז האביב שלנו הולך להיות מאוד צבעוני, שחור לבן,וצבעי אדמה.. על פי קסטרו. (צבעים שתמיד נכונים לאביב ולקייץ)

הקולקצייה מחולקת לכמה קולקצייות
אז נתחיל כמובן בנשים

קו ה-RED
קולקציית הRED של קסטרו עוצבה במדויק כדי ללוות אוהבי אופנה כבר מההתחלהמימי הנעורים בהם אנו מגלים את האופנה ומתאהבים בה, ומשם אל החטיבההתיכוןוהאוניברסיטהREDהקו הצעיר והקז׳ואלי של קסטרו לאביב-קיץ 2015 נוצר העונה מתוך השראת שנות השבעים. מתוכן התפתחו בקולקציה ארבעה סיפורים מרכזייםשיוצרים יחדקולקציית קיץ צבעוניתחדשה וסופר קולית.
טי שירטים הופכות העונה לפריט המפתח בקולקציה והן מקבלות את מרכז הבמה בהתלבשותכפריט הקיץ האולטימטיביהן עוצבו במגוון של טכניקותגזרות ובדים – מכותנה וסלאב ועד פשתן ובמבחר טכניקות של סריגת מלאנז׳שטיפות אויל ייחודיותצריבהכביסה ועודכל ההדפסים בקולקציה עוצבו בבלעדיות לקולקציה החדשהבסטודיו לעיצובשל קסטרו. העושר הטקסטילי מתאפיין בשלל הדפסי טי שירטים של תמונותטיפוגרפיהאול אובר ועוד.

אינדיאנה ג׳ינס
הבוהו שיק מקבל העונה טוויסט חדש ולוהט משילוב בין אלמנטים ממראה האמריקנההמראה השבטי האינדיאני ובין תחרות מעודנות והשראת העולם המחוייט והספורטיבי.
טרופיקנה קבוצה נוספת בקולקציה מפליגה אל מסע טרופי צבעוני בהשראת חופשות קיץ אל איים טרופיים מהוואי והבהאמאס ועד הקאריביים.
The Love Boat
בהשראת אווירת החופשה האקזוטית ומראה הריזורט של שנות השבעיםעוצבה קבוצה שבמרכזה צבעי הסיילור הקלאסים - אדוםכחול ולבן - עם דוגמאות פסים וסמליםמובהקים מעולם הים כגון עוגניםצדפות וסוסוני-ים..
ג׳ינס נשים
אווירת שנות השבעים העניקה השראה גם לקו הג׳ינס המנצח של קיץ 2015 בקסטרו. פריטי הג׳ינס החדשים מקבלים העונה את מרכז הבמה בקולקציהגזרת Sarai בצלליתסופר סקיני Flare כובשת העונה עם גזרת מראה צר עד קו הברך והתרחבות עד קו המכפלתעוד בקבוצה פריטי רטרו כגון חצאית ג׳ינס עם רכיסת כפתורי מתכתחולצת ג׳ינסבהירה עם חיתוך בוקרים קלאסי וגם ז׳קט ג׳ינס במראה צבאי ומכובסבשילוב כפתורי זהב מושחרים.


BLACK נשים
קו הBLACK המחוייט של קסטרו עוצב כדי להעניק תשובה מושלמת לאוהבי אופנהבדרכם אל עולם הקריירהעיצוב הקו המדוייק והמתוחכםנועד להוות חלק בלתי נפרדמתדמיתם המקצועיתהצלחתם ואורך חייהם הדינמידרך תחכום וסטייל.
בבסיסה של קולקציית  קו הBLACK ניצבים פריטי מפתח על זמניים ואליהם מתווספים הפריטים המדוייקים והחדשים עבור אותה עונהקולקציית קיץ 2015 של הקו נוצרהמתוך שני סיפורי השראה מרכזיים:

Smart and Sharp
קולקציה במראה אלגנטי וגיאומטרישעוצבה מתוך שפה גראפית נקייה ומלאת נוכחות ויוצרת מראה מחוייטמודרני ומחמיאנשי וקייצי.
Orient Express
קבוצה נוספת בקולקציה יוצאת אל מסע השראה אוריינטלי המשלב מוטיבים הודיים בהדפסים וברקמותתוך שילוב השפה הגרפית והנקייה המאפיינת את כתב היד המובהקשל קו ה-BLACKצלליות הקבוצה רכות ומעודנות  ויחד עם זאת שומרות על שפת הצורות ההנדסיות הבסיסיות שמתוכן נבנו גזרות הקולקציה.

אביזרי נשים קו האביזרים של קסטרו משלים את קוי האופנה השונים של בית האופנה ונועד ליצור מענה מושלם להתלבשות - מכף רגל ועד ראשבקו הבלאק בולטים העונה תיקים גדולים וקשיחים במראה מזוודתי עם מבניות יציבה ותיקי קווילט בשילוב אלמנטים מוזהבים המתכשטים אותם כגון אבזמים וסוגרים גדוליםושילוב שרשראות מתכת ברצועותעוד בקולקציה תיק שק גדול עם רצועה קלועה וסדרת תיקים בגווני רויאלשחור לבןזהב וגם קרוקו כחולאפקט התכשוט חוזר גם בקוהנעליים עם סדרת סנדלים ונעליים עם לוחיות מוזהבות ובוהקות מחומר גמיש ונוח המאזכר מתכתלצד סנדלים שטוחים המעוטרים אבני חן במראה קריסטלי מנצנץ.
קולקציית הגברים

קו ה-RED
קולקציית הגברים עוצבה העונה מתוך קשת השראות המחברות בהרמוניה בין עולם הטרופיקנה למראה ליגת הקיסוס והמראה הלבוש והPreppy של הקולג׳ים האמריקאיים.
העונה נפתחת הפעם במראה אפל ודרמטי על בסיס שחורלבן ואפור עם נגיעות של גווני ירוק בהדפסי אולאובר מרשימים מעולמות הטבע והג׳ונגליםצמחים ירוקי עדעליפיקוסים ובננה מעטרים את החלקים העליונים בקולקציהלצד מכנסיים בהדפסים תואמיםהפריטים עצמם נושקים לעולמות ספורטיביים ובולטים בקולקציה מבחר של פוטריםוטי שירטים המתחברים עם פריטים כגון חולצת ג׳ינס שחורה ומכובסת ומכנסי ג׳ינס מכובסים במראה אולטרה קולי.

ג׳ינס גברים השראות שנות השבעיםהשמונים והתשעים מתחברות יחד לסיפור חדש המאפיין את קו הג׳ינס המנצח של קסטרו לעונת קיץ 2015: מראה הרייביםמסיבות טבעפסטיבלימוזיקה וקמפינג מחברים בין וודסטוק אל קואצ׳לה העכשווי ויוצרים יחד בקו הג׳ינס מראה עדכני ומודרנימשוחררקליל וקיצי.

קו הBlack
ההשראה לעונת הקיץ החדשה של קו הBLACK לגברים של קסטרו יצאה אל מסעה מתוך ציפור שנוצרה בקיפולי נייר אוריגמיהשילוב ההרמוני שלוכדת ציפור האוריגמיביןעולם הטבע האורגני לבין המראה הגיאומטריהנקי והמדויקהפך לסיפור המוביל את השראת העונה ומתוכו נוצרה הקולקציה החדשה.

מה שבטוח שמילים לא יספיקו אתם חייבות/חייבים להכנס לעשות סיבוב
ובטוח שתצאו עם שקית,אפילו שניים J

עקבו אחרי קסטרו באינסגרם ותישארו תמיד מעודכנים
@castrofashion










הורס נכון???!!!
ועכשיו למה שלבשתי

ג׳קט - H&M trend
מגפיים - Zara

Share:

No comments

Post a Comment

© asia chic | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig