Thursday, January 29, 2015

וינטג' מושלם בלב ת"א


היי אהובים שלי...



אני אוהבת לגלות לקוראות שלי סודות אופנתיים, כי זו אחת המטרות של הבלוג.
והשבוע גיליתי חנות וינטג' סופר מיוחדת בתל אביב.
אני אוהבת וינטג' מאוד. אבל תמיד הייתה לי הרגשה שהבגדים לא נקיים מספיק.
כשנכנסתי לרק שניה גיליתי חנות וינטג' שהיא פשוט מושלמת בשבילי.

אתן בטח שואלות למה?
הוינטג' שם שמור במצב כמו חדש והמגוון מדהים!
רק שניה גם מאגדת פריטי וינטג' יחודיים שבינהם מעצבי על כמו ולנטינו, טרי מוגלר, פראדה ועוד שנאספים בקפידה ע"י בעלת החנות ג'ודי.

החנות מעוצבת באווירה צבעונית ונעימה והשירות הוא אישי וכייפי.

אהבתי כל כך את הפריטים בחנות והארון שלי התחדש בכובע, תיק, שמלה ו2 ג'קטים חדשים.

מה שהכי היה מושלם בקניה המדהימה הזאת שהכל נקנה ב50% הנחה שממשיכה עד שישי הקרוב .
אז כדי לכם למהר כי אני גם בדרך לשם ואני לא הולכת להשאיר לכם הרבה :)

כובע, ג׳קט, ושמלה - רק שניה

אז נפגש ב-רק שניה - שנקין 36 ת"א












Share:

2 comments

  1. תמונות מגניבות ביותר :)

    http://tulafashion.blogspot.co.il/

    ReplyDelete
  2. הכל נראה מעולה וזה אחד הסגנונות שאני הכי אוהבת
    אין על יד שניה, הכי מיוחד והכי אקולוגי
    fashionuts.blogspot.com

    ReplyDelete

© asia chic | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig