Sunday, February 01, 2015

שבת שמשית בסוף חודש ינואר...

היי אהובים שלי...

אתמול היה מזג אוויר מושלם, ועוד בסוף חודש ינואר.
כמובן שאני וארוסי ניצלנו את מזג האוויר לטיול ביפו העתיקה.
אני מתה על יפו העתיקה, יש שם אווירה של חו"ל, מלא תיירים, מלא שפות,מלא אנשים!
יש שם מסעדות טעימות עם נוף מדהים.
אז לכבוד היום היפה שהיה אתמול החלטתי ללבוש את הטוניקת פרנזים ההורסת הזאת שקניתי שנה שעברה ורק אתמול לבשתי לראשונה, לא יודעת איך לא לבשתי אותה עד היום.
אני אוהבת ללבוש פריט שלא לבשתי אף פעם עם עוד פריטים שלא לבשתי אף פעם.. ההרגשה עם בגד חדש שלעולם לא לבשת זאת הרגשה הכי כייפית שיש!
אז המגפיים הזמש+עור, והתיק עור הצטרפו ללוק הסופי. (איתם לא חיכיתי הרבה זמן, הם נקנו לפני שבוע בערך.)
אז זה הלוק הסופי והחדשי שלי... מה דעתכם?
ספרו לי על ההרגשה של ללבוש בגדים חדשים,ואם גם לכם זה עושה הרגשה נהדרת.
הקלק כאן להמשך הפוסט












מה אני לובשת?
טוניקית פרנזים - H&M studio
חצאית - שוק הפשפשים
משקפי שמש - rey-ban





Share:

1 comment

  1. בובה יא מהממת!
    איזה תמונות מעלפות והעליונית הזאת היסטרית ברמות!!
    אהבתי הכל!
    נשיקות בובה
    xoxo, Chen
    http://streetchicgeek.com

    ReplyDelete

© asia chic | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig