Tuesday, February 24, 2015

אגם מכסף

היי אהובים שלי....

בחלומות שלי אני תמיד מדמיינת אגם מכסף,  שבמקום לדוג דגים, אפשר לדוג כספיים.

אני עולה לסירה קטנה יושבת עם שמלה לבנה עם פרחים קטנטנים , לנה דל ריי מתנגנת מתוך האייפון שלי ואני דגה לי מלא כספיים ומכניסה אותם לתוך תיק ה-שנאל שלי...
הקלק כאן להמשך הפוסט

אבל לצערי זה רק חלום, והכי קרוב שיש לי  לאגם מכסף, זה בעצם ללכת לאגם וללבוש ג'קט מכסף.
אבל לא נורא חלומות מתגשמים לא?!?
התמונות צולמו על רקע אגם מהמם, חבר שלי רצה לטייל קצת בטבע.
ואני פשוט התאהבתי במקום במיוחד באוויר הצלול שם והשקט של המקום.
מה אתכם מה החלומות שלכם?







מה אני לובשת?
ג'קט -MANGO
חולצה - EBAY
חצאית - H&M TREND
שרשרת - H&M
צמיד - PANDORA

Share:

4 comments

  1. מתה על החולצה!
    יפייפיה :)

    ReplyDelete
  2. יפתי הג׳קט הזה היסטרי!
    ואני מתה על שילוב של טי שירט עם חצאית מפונפנת:-)
    וחוץ מזה נראה ממש יפה איפה שהצטלמת! לפעמים הכי כיף טיול בטבע!
    נשיקות בובה
    Xoxo, Chen
    http://streetchicgeek.com

    ReplyDelete
  3. רכשתם שטח לבנייה ? יופי עכשיו צרו קשר קבלן שלד לוילה האוס בנייה וייזמות - קבלן בניין בדרום הכנסו לאתר להתרשם ולא תטעו

    ReplyDelete

© asia chic | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig