Friday, February 20, 2015

opinion about collection: ALL ABOUT DENIM - forever 21

היי אהובים שלי..



לפני כמה ימים אני עוד כמה בלוגריות ועיתונאים היינו ב סטודיו 6B לעיצוב באחד העם בת"א.
קיבלנו ג'ינסים מקולקציית הג'ינס החדשה והבועטת.
והינו צריכים לעצב אותו מחדש בטעם האישי שלנו.
הקלק כאן להמשך הפוסט


היו לנו מלא אופציות.. פאצ'ים מגניבים,חרוזים מכל הסוגים, שבלונות, תחרה, ספריי לבגדים ועוד..
מה שנתן לנו המון אופציות לעיצוב הג'ינס בסגנון שלנו.
אני החלטתי ללכת על פאצ'ים, אני ממש אוהבת את טרנד הפאצ'ים לאחרונה ואני חושבת שזה הולך להכנס עכשיו עוד יותר חזק!.
הופתעתי לגלות שהג'ינסי של FOREVER 21 ממש איכותיים (כי המחירים שלהם כאלה זולים).העונה הם משיקים קולקציה ייחודית לדנים המציעה מגוון אפשרויות ופתרונות למראה עדכני, קלילי והכי לא מתאצץ.

כולנו יודעות שפריטי הג'ינס זה פריט שנחוץ בכל ארון, והוא משתלב בקלות עם כל פריט אחר.
אז  יש לFOREVER 21 יש כמה דגמים פשוט מעולים באיכות ובמחיר.
סקיני-  שמגיע הפעם גם בגזרה גבוהה, בינונית ונמוכה בצבעים שונים מכחול עד אפור ואפילו לבן!
הג'ינסים עברו "שטיפה" למראה משופשף ומדליק.
בויפרנד- כולנו מכירות את הגרסה הנשית לג'ינס הגברי הקלאסי שמונח על הגוף באופן מחמיא ולא צמוד.
אז השנה יש להם ג'נסים מהממים וחלק עם קרעים מושלמים.
אובר סייז- למי שאוהבת את המראה הזרוק והמשוחרר, תמצא שם המון דגמים.

הג'ינסים עברו שטיפות חדשות הכוללות אינדיגו דהוי עם שיפשופים קלים ליצרת מראה מעט מיושן וטבעי.שטיפה חמוצה אפורה בהירה עם תפירה צבעונית המעניקה זריקת צבע עדינה. ועוד מלא סגנונות.
 מה שבטוח שהם נותנים מענה אופנתי לכל כיס, ועוד ישאר לכם עודף!

אז מי שחייבת ג'ינס חדש(מי לא) תמהרי...

ומה דעתכם על הג'ינס החדש שעיצבת? אשמח לשמוע!







Share:

2 comments

  1. אסיוש' בא לי לקחת לך את הג'ינס.. הוא מהמם <3

    ReplyDelete
  2. וואו נשמע כמו סדנה כייפית נורא.. איזה מגניב הג'ינס שעיצבת :)

    נשיקות,
    מריה scorttarius-style.blogspot.com

    ReplyDelete

© asia chic | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig