Thursday, March 12, 2015

Bourjois chic

היי אהובים שלי...
אם אתם עוקבים אחריי באינסטגרם, אז אתם בטח יודעים כמה אני אוהבת איפור!
ואני לא אשקר לכם האריזה קונה אותי תמיד מחדש.
מבחינתי לקנות איפור זה כמו לקנות ממתקים לילדה קטנה.
כל אחד ומה שעושה לו טוב J



הקלק כאן להמשך הפוסט


שהוזמנתי למותג הצרפתי "בורז'ואה" ממש שמחתי, למרות שבחיים לא קניתי ממנו שמעתי עליו הרבה המלצות.. ותמיד הסטנד שלו ברשתות הפארם נראה צבעוני ומזמין.
הפרזנטציה הוצגה ב "בית הבד" בשרונה – מקום מהמם עם אוכל סופר טעים.
הציגו לנו  את הקולקציה החדשה של "בורז'ואה" וכמו תמיד אני חייבת לשתף אותכם...


אז הקולקציה הם משיקים..
Twist Up Ultra Black
מסקרה לריסים בצבע שחור האולטימטיבי.
אך כשאר זה מגיע לאיפור, יש שחור ויש אולטרה שחור.
סדרת Dark Privilege, משיקה מוצרים למראה שחור עוצמתי, המסקרה מגיעה באריזת שחור זהב יוקרתית.
הסדרה כוללת את...
מסקרה – Twist Up The Volume Ultra Black
המסקרה האהובה והמוכרת מתחדשת בגרסא חדשה בגוון שחור עוצמתי. הפורמולה יוצרת מראה של אולטרה שחור כהה ועוצמתי, שנשאר לאורך כל היום.
המברשת היא בעצם טוויסט 2 ב – 1
הודות ל 2 אפשרויות הקימות במברשת, המסקרה מאריכה מפרידה ומכסה את הריסים לתוצאה בולטת יותר
לאחר התנסות המסקרה מפרידה לי את הריסים, פחות נותנת נפח, הריסים שלי עדינות מופרדות אחד אחד וסופר שחורות , הצבע השחור נשאר איתי לכל אורך היום ולא נעשה אפרפר יותר
עוד מוצר שניסיתי מהסדרה זה האיילינר, המברשת שלו דקה מאוד ונוחה מאוד,, האיילינר סופר שחור, ונשאר לי לכל היום.




עוד מהקולקציה החדשה של "בורז'ואה"
Silk Edition by 
סדרת פודרה במגע משי
פודרות  Silk Edition בטקסטורה של משי, עם פורמולה הנמסה על העור בגימור טבעי.
בהשראת מרקם בד המשי, הטקסטורה של סדרת Silk Edition פותחה כך שהיא גולשת על העור באופן שחלק כקטיפה, הפורמולה נמסה והפודרה מעניקה מראה שאי אפשר לזהות שאת עם פודרה.
הסדרה מאזנת פגמים ונקודות כהות בעור, נוסחת הקריסטלים הקיימת בפורמולה, מעניקה מראה עור מאט ל 8 שעות.
לאחר התנסות עם הפודרה, הרגשתי שבאמת כייף לשים אותה, הרגשה ממש נעימה, הצבע שקיבלתי 51 קצת בהיר על הגוון העור שלי אבל כרגע לימים האחרונים של החורף הוא בסדר.
האריזה שלו מושלמת שחורה עם זהב עם מראה מסתובבת 360 מעלות, שזה ממש נוח.




והגענו לדובדבן שבקצפת...
Smoky Stories Palettes
 סשרת הצלליות החדשה עם 8 גוונים חדשים, בכל אריזה מתוך ה 8 יש רביעיית צלליות.
צלליות במרקם קרם פודרתי בשילוב פריימר, השומר על הצללית לאורך זמן, והצללית המרכזית בעלת גוון בפיגמנט גבוה במיוחד, לגימור אחרון ולפנים נוצצות. (כמו שאני אוהבת)
8 הגוונים הם:
01 grey & night  - אפור קלאסי, בשילוב לבן לנגיעה בהירה.
02 over rose  - ניוד פודרתי בשילוב עם חום ורוד, עם מגע בהיר של ורוד זהוב.
03 I love blue - גוונים של כחול עם נגיעות אפור, מאור על ידי כחול כסוף בהיר.
04 rock this khaki - 3 גווני חאקי רכים במיוחד עם זהב עדין למגע בהיר.
05 good nude - הרמוניה של גווני ניוד במגע כסף בהיר.
06 upside brown -  הדרגתיות של חום אלגנטי על ידי מגע זהוב למראה מלא סטייל.
07  in mauve again – גווני סגול מהממים המקבלים טוויסט עם נגיעות גווני כסף עדינים.
08 ocean obsession – אלגנטיות של כחול נייבי ב 3 גוונים עמוקים, בשילוב כחול כהה.
לאחר התנסות ב rock this khaki 04 שאותו אני קיבלתי, אני יכולה להגיד שהפיגמנט חזק, ממש קל לשימוש ולטשטוש, קיבלתי מלא מחמאות על הצבע של הצללית.
ובכלל בזמן האחרון אני ממש בקטע של חאקי (כמו בפוסט המומלצים של פברואר המלצתי על לק בצבע חאקי)





אשמח לשמוע מה דעתכם על הקולקציה ומה דעתכם על המותג עם השיקי הצרפתי
Share:

3 comments

  1. תמיד נהנית לקרוא את הפוסטים שלך :)


    www.tulafashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. האיליינר והמסקרה נראים לא רע, אבל אותי הכי מסקרנת הפודרה ואני רק מחכה שתחזוא למלאי

    ReplyDelete
  3. אהבתי את הפיגמנט של הצלליות הכסופות אני לא מכירה את החברה אבל שווה לנסות אותם הם יכולים לשדרג את ה איפור

    ReplyDelete

© asia chic | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig